6 avantaje de care te bucuri când apelezi la o firmă de relocare sedii în București

moveout-relocari-firme-bucuresti-si-intenational

Mutarea companiei într-un sediu nou poate da adevărate bătăi de cap, mai ales dacă sunt implicate multe acte importante și echipamente IT. Bate palma cu specialiștii care asigură serviciul de relocări firme în București ori în alt oraș din țară și scapă de toate grijile. Poți să răsufli ușurat fiindcă nu mai trebuie să faci calcule, să te gândești la fiecare detaliu și nici să implici angajații în mod direct în procesul de mutare a sediului.

Așadar, dacă urmează să muți sediul firmei în curând ori iei în calcul această posibilitate pentru un viitor mai îndepărtat, descoperă avantajele de care te vei bucura dacă vei apela la o firmă cu experiență în domeniu.

Firma de relocare sedii asigură materialele pentru împachetare

În loc să pierzi timp și energie căutând în magazinele de bricolaj cutii, folii și alte materiale pentru împachetare, mai bine apelezi la ajutorul personalului specializat care se ocupă de relocare sedii în București ori alt oraș.

Echipa Move Out acordă atenție fiecărui detaliu în procesul de împachetare și este dotată corespunzător, astfel încât bunurile să ajungă în siguranță la destinație. Avem cutii de carton de diferite dimensiuni, folii stretch, folii cu bule de aer pentru obiecte fragile, dar și soluții de ancorare a obiectelor în timpul transportului. La cerere, vă punem la dispoziție cutii pentru împachetarea obiectelor personale ale angajaților, cutii speciale pentru calculatoare și cutii pentru arhivă. În cazul în care aveți nevoie de asistență în anumite situații, vă suntem alături cu explicații detaliate. Însă dacă nu aveți timp să vă ocupați de tot ceea ce implică procedura, vă oferim serviciul de împachetare profesională. Toate piesele transportate cu ajutorul companiei noastre vor ajunge fără nicio deteriorare la noul sediu. Pentru calculatoare și obiectele fragile, echipa noastră asigură împachetare specială și transport în cele mai bune condiții. Personalul utilizează scule profesionale, de ultimă generație pentru demontare și remontare mobilier. Avem 3-4 angajați care se ocupă mereu doar de această latură a operațiunii de relocare sedii. Mai mult de atât, deținem mașini pregătite special pentru transportul obiectelor fragile și valoroase, precum imprimantele de mari dimensiuni, serverele, etc.

Personalul personalizat se ocupă de demontarea mobilierului

Dacă strângerea documentelor și a echipamentelor IT pare o sarcină mai ușoară pe care o puteți realiza și împreună cu angajații, altfel stă situația când trebuie demontat și transportat mobilierul de birou. Dacă în rezolvarea acestei etape se implică persoane fără experiență, nu numai că mobilierul poate fi stricat, dar pot să aibă loc și accidente. De aceea, pentru a elimina orice fel de risc, cel mai bine este să apelezi la o firmă care asigură serviciul de mutare firme, cu experiență în domeniu și o echipă bine instruită.

Personalul specializat pe servicii de mutare mobilier este dotat cu scule adecvate și cunoaște procedura corectă. Astfel mobilierul va fi demontat fără să fie zgâriat și deteriorat, după care va fi ambalat în materiale de protecție și transportat cu grijă la noua locație.

Scapi de grija manipulării când ai profesioniștii alături

Una dintre cele mai mari provocări care apare atunci când o firmă își mută sediul este manipularea obiectelor grele. Această procedură implică efort fizic, personal calificat și echipamente speciale pentru o manipulare ca la carte. Angajații firmei în care lucrezi nu au cum să țină locul unor profesioniști în domeniu, astfel că pot să apară tot felul de neplăceri pe parcursul procedurii, de la deteriorarea echipamentelor IT ori a mobilierului până la accidentarea oamenilor.

Apelează la echipa Move Out și uită de aceste griji! Avem o echipă de profesioniști, cu minimum 4 ani de experiență în domeniu, care se ocupă de acest proces de la A la Z fără să apară niciun fel de supriză neplăcută pe parcursul lui.

Ai siguranța că totul decurge ca la carte

Atunci când apelezi la o firmă de relocare sedii în București ori în alt oraș din țară sau chiar pentru transport mobila internațional , ai siguranța că totul va decurge fără incidente. Promisiunea nu este făcută verbal, ci printr-un act care demonstrează colaborarea cu specialiști. La Move Out, integritatea bunurilor transportate este garantată prin contract și asigurată prin clauze suplimentare. Astfel vă convingeți că operațiunile decurg într-un mod profesional, respectându-se normele de siguranță impuse de reglementările legislative în vigoare.

Firma noastră garantează prin contract bunurile transportate, indiferent de tipul de mobilier ori de piese. Toate vor ajunge în cele mai bune condiții la noua destinație.

Montajul la noul sediu este realizat de profesioniști

Ia în calcul că remontarea este mai complicată decât demontarea, așa că nu ai cum să treci peste acest pas fără implicarea unei echipe de profesioniști în domeniu. Corpurile de mobilier masive ori cele prinse pe perete pot da multe bătăi de cap, mai ales dacă nu se află la îndemână instrucțiunile de montare ori sculele necesare acestei etape, așa cum sunt bormașinile și șurubelnițele electrice.

Sprijinul oferit de personalul cu experiență în montajul mobilierului te va ajuta să economisești timp prețios și energie, dar și să eviți accidentele de orice fel. Astfel angajații firmei se vor putea ocupa de alte sarcini importante din companie, fără să aibă grija că trebuie să remonteze birourile și rafturile pentru documente.

Vechiul sediu este curățat de profesioniști

Pe lângă serviciul de relocări sedii de firme în București și alte orașe, echipa Move Out pune la dispoziția clienților și serviciul de curățenie în vechiul sediu. Acesta va rămâne utilizabil, astfel că angajații firmei relocate nu vor fi nevoiți să se ocupe și de această sarcină finală. Imediat ce încheiem întreg procesul de mutare sedii, angajații își pot relua activitățile zilnice de la locul de muncă. Încă un beneficiu important de care se bucură clienții noștri este că nu percepem nicio taxă suplimentară pentru serviciul de curățenie.

Serviciul de mutări firme se adresează atât clienților care doresc relocarea la nivel național, cât si celor care au în plan o relocare peste granițele țării. Clienții pot să conteze pe serviciile noastre și în situația în care au nevoie de serviciul depozitare mobilă pentru o anumită perioada.

Clientii nostri n-au oferit si feedback pentru ca tu sa te convingi de calitatea serviciilor de mutare, relocare debarasare si depozitare.

Apelează cu încredere la echipa Move Out!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.