Pentru mutari sedii va punem la dispozitie un expert in logistica care sa constate si sa estimeze detaliile operatiunii incercand sa descopere impreuna cu dumneavoastra cele mai bune solutii astfel incat oferta de pret sa fie cat mai mica si cat mai pe placul dumneavoastra. Acesta va poate acorda fara probleme o zi intreaga pentru a face expertiza logistica totala si a estima corespunzator atat costurile, cat si cele mai bune solutii posibile pentru mutarea sediului dumneavoastra.
Fara sa mai percepem o taxa in plus ne angajam sa va ajutam si cu serviciul de curatenie in vechiul sediu, astfel incat acesta sa ramana impecabil.
Vom asigura manipularea si impachetarea corespunzatoare folosind materiale de protectie speciale pentru tot ce inseamna obiect fragil.
Pentru mutari sedii de mari proportii, va putem pune la dispozitie fara probleme un efectiv de 40 de angajati foarte bine pregatiti profesional.
Detinem masini pregatite special pentru transportul obiectelor fragile si valoroase din sediul dvs., cum ar fi imprimante de mari dimensiuni, servere. etc
Mutarile sediilor de mari dimensiuni sunt intotdeauna o provocare pentru noi, un test care ne ajuta sa examinam de fiecare data capacitatile noastre logistice.
Asteptam cu interes cererile dvs. de mutari sedii!
In gama de servicii pe care o punem la dispozitie, veti regasi si serviciul de mutari sedii, special pentru clientii care doresc relocarea sediului firmei / firmelor. In acest sens, expertul nostru in logistica isi va aloca pana la o zi intreaga ca sa evalueze si sa estimeze pana la cel mai mic detaliu tot ceea ce presupune intreaga operatiune.
Prin expertiza logistica, se vor gasi solutiile favorabile, dar se vor estima si costurile privitoare la mutarea sediului. In acest serviciu sunt incluse si cutiile si celelalte materiale pe care vi le punem la dispozitie ca bunurile dumneavoastra sa fie ambalate si organizate corespunzator.