Efectuam relocari sedii companii , mutari sedii firme , debarasare/casare mobilier uzat din sediile firmelor de pe teritoriul Romaniei si nu numai , depozitare mobila pentru firmele care se muta intr-un spatiu mai mic si nu mai au nevoie de tot mobilierul achizitionat initial (atat in Bucuresti cat si in alte orase din tara)…… de la A la Z.
Pentru mutari firme important atat pentru dumneavoastra, cat si pentru noi este modul de organizare al operatiunii, factorul principal este etichetarea in detaliu a fiecarui obiect mutat care constituie si primul pas alaturi de etichetarea pozitiilor viitoare pe care le vor ocupa efectele relocate(mobilier, efecte it,dulapuri arhiva,copiatoare/imprimante…s.a.m.d) in noua locatie/spatiu , pentru a facilita/pregati drumul spre o mutare fara stres si fara batai de cap(atat pentru noi-firma de mutari cat si pentru cel care achizitioneaza serviciile de mutare-respectiv clientul).
Pentru calculatoare si obiectele fragile asiguram impachetare speciala si transport in cele mai bune conditii, pentru mobilierul standard-corporate-custom folosim scule profesionale de ultima generatie, avem experienta si parteneri de incredere , pentru demontare si remontare mobilier (Mutari firme atat in Bucuresti cat si in tara sau in afara tarii) -folosim profesionisti- (la curent cu toate tipurile de prinderi sau mobilier existent in piata) care se ocupa intotdeauna doar de aceasta latura a operatiunii, neavand nici o emotie in fata oricarui tip de mobilier care trebuie demontat si remontat pe pozitia viitoare!
In cazul mutarii firmelor care nu isi pot intrerupe activitatea, ne putem mobiliza fara probleme si in weekend sau putem suplimenta resursele /numarul de angajati pentru a minimiza timpul efectiv de lucru si a le face pe plac clientilor care stau prost cu timpul sau pentru care fiecare ora conteaza (Exemplu: de activitatea acestora depinde activitatea altor terti sau institutii).
Efectuam mutari firme atat in Bucuresti, la nivel national (din Bucuresti catre orice destinatie din tara si invers), dar si la nivel european sau mondial (putem repatria fara probleme orice companie straina care si-a terminat activitatea pe teritoriul tarii noastre , orice companie romaneasca cu sedii sau puncte de lucru in alta tara sau companii cu capital strain care vor sa isi dezvolte afacerea sau sa isi deschida(mute sediul frimei) puncte de lucru/sedii in Romania.
Va putem pune la dispozitie la cerere cutii pentru impachetarea obiectelor personale ale angajatilor(mutari firme cu minim 15-20-30 angajati), cutii speciale pentru calculatoare si cutii pentru arhiva. In acelasi timp va putem ajuta si cu serviciul total de impachetare profesionala in cazul in care nu este rentabil sa dedicati timpul angajatilor dvs. unui asemenea proces sau va putem oferi doar asistenta la impachetare in cazul in care doriti sa faceti dvs. acest lucru dar nu aveti experienta necesara!
Toate acestea sunt asigurate de echipe de profesionisti (numarul angajatilor din fiecare echipa pusa la dispozitie difera in functie de complexitatea,volumul de munca si dimensiunea fiecarei operatiuni de mutare in sine) formate dintr-un numar de minim 3 angajati cu minim 4-5 ani experienta in domeniu si coordonate intotdeauna de un lider ( oricat de mica ar fi operatiunea de „mutare firma”in sine sau amploarea acesteia este intotdeauna necesar sa existe acolo un sef de echipa/lider sau chiar un Project Manager in cazul operatiunilor de relocare la care participa minim 10 angajati).
Mutari firme dedicate oricarui client
Gama noastra de servicii este dedicata oricarui client, chiar daca uneori cerintele clientului sunt speciale si si necesita o atentie sporita(in cazul firmelor care de exemplu se ocupa cu distributie de aparate medicale fragile si cu valori ce depasesc deseori 30-40.000 eur), incercam de fiecare data sa satisfacem cerintele clientului-satifactia fiecaruia dintre clientii nostri fiind misiunea noastra si indeplinire dorintelor clientului drumul nostru spre succes. Din catalogul nostru de servicii, puteti alege “mutari firme”, daca doriti relocarea sediului din locatia actuala catre o alta locatie sau depozitare mobila daca doriti depozitarea temporara a bunurilor companiei dvs (fie pentru o intrerupere temporara a activitati, fie pentru ca poate va reprofilati si schimbati domeniul de activitate). In acest sens, va puteti baza intotdeauna pe echipele noastre competente si bine organizate (pentru orice situatie de relocare firma-institutie-birou-locuinta) , formate din profesionisti dedicati (punem foarte mare pret pe atitudine, de aici si moto-ul nostru: „Attitude makes the difference”).
Activitatea noastra de mutari firme include tot ceea ce tine de transportul mobilierului si a altor bunuri/efecte detinute de societatile comerciale/firmele/institutiile care solicita serviciile noastre de mutare/transport/depozitare/debarasare mobila sau orice alt tip de marfuri sau efecte. Pentru ca serviciile sa fie complete si pentru a prelua orice presiune de pe umerii dvs , punem la dispozitie cutii de depozitare a bunurilor in care putem inclusiv impacheta si despacheta noi arhiva/efectele it si orice alte bunuri detine societatea dvs, puteam muta intr-o singura zi firme care au chiar si 100 de angajati chiar si in cazul „mutarii firmei intr-un alt oras din tara (relocare la nivel national) si in doar cteva zile daca vorbim despre un proiect de relocare internationala.
„Attitude makes the difference”- Impreuna suntem mai puternici!